• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Niğde Valiliği
T.C. Niğde İl Özel İdaresi
T.C. Niğde İl Özel İdaresi
T.C. Niğde İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    NİĞDE Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İl Genel Meclis Başkanı İl Genel Meclis Üyeleri İhtisas Komisyonu Üyeleri İl Encümeni Üyeleri Köydes Kurumsal Performans Programları Bütçe Kamu Hizmet Standartları Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Teftiş ve Denetim Rapoları Etik Kurul İhale İlanları
  • İLETİŞİM
  • YAYINLARIMIZ
    Stratejik Plan Faaliyet Raporları İl Özel İdaresi Dergisi KOP Faaliyetleri Dergisi KÖYDES Faaliyetleri Dergisi Mali Durum ve Beklentiler Raporları
°C
16
Mayıs2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • NİĞDE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • İdari Genel Sekreter Yardımcısı
      • Teknik Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • İl Genel Meclis Başkanı
    • İl Genel Meclis Üyeleri
    • İhtisas Komisyonu Üyeleri
    • İl Encümeni Üyeleri
    • Köydes
    • Kurumsal Performans Programları
    • Bütçe
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Teftiş ve Denetim Rapoları
    • Etik Kurul
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
  • YAYINLARIMIZ
    • Stratejik Plan
    • Faaliyet Raporları
    • İl Özel İdaresi Dergisi
    • KOP Faaliyetleri Dergisi
    • KÖYDES Faaliyetleri Dergisi
    • Mali Durum ve Beklentiler Raporları
İL ÖZEL İDARE
  • NİĞDE
  • Hakkımızda
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • İdari Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teknik Genel Sekreter Yardımcısı
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
    • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  • İl Genel Meclis Başkanı
  • İl Genel Meclis Üyeleri
  • İhtisas Komisyonu Üyeleri
  • İl Encümeni Üyeleri
  • Köydes
  • Kurumsal Performans Programları
  • Bütçe
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat

İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Görevin Kısa Tanımı:    

Niğde İl Özel İdaresi’nin insan kaynaklarına ilişkin görevlerinin planlanması, yürütülmesi ve koordine edilmesi iş ve işlemlerini yürütmek

Bağlı Olduğu Üst Birim:

        Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcısı

Görev Tanımı:

  1. Niğde İl Özel İdaresi hizmetlerinin daha etkin ve verimli yürütülebilmesi için insan kaynaklarının kısa ve uzun vadeli olarak planlanmasını yapmak,
  2. İnsan kaynağından daha etkin ve verimli bir şekilde yararlanılabilmesi için gerekli çalışmalarını yapmak,
  3. Özel İdare hizmetlerindeki değişme ve gelişmelerin ışığında norm kadro çalışmalarının sürekliliğini sağlanmak,
  4. İl Özel İdaresinin iş ve işlemleriyle ilgili yasal mevzuat ve planlar çerçevesinde hizmet politikasının belirlenmesi, bu hizmetlerin geliştirilmesi, etkinlik ve verimliliğin artırılması, ortaya çıkacak aksaklıkların giderilmesi hususlarında gerekli çalışma ve araştırmaların yapılması veya yaptırılması iş ve işlemlerini yapmak,
  5. Personel hareketlerinin belirli periyotlar halinde nicel ve nitel istatistik bilgilerinin düzenlemek,
  6. İşgücüne yönelik hizmet ve personel alımı ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,
  7. Memur, işçi ve diğer tüm personelin özlük işlemlerinin;
  • İlk, Yeniden, Açıktan atama işlemleri,
  • İŞKUR vasıtasıyla işçi alımı,
  • Memur ve işçilerin derece kademe terfileri, intibakları,
  • Nakil ve emeklilik işlemleri,
  • Kurum içi ve Kurum dışı geçici görevlendirme,
  • Görevde yükselme ve unvan değişiklikleri,
  • Memur ve İşçilerin disiplin ve soruşturma işlemleri,
  • Memur ve işçilerin izin, rapor işlemleri
  • 4483 sayılı Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Kanun ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  1. Kurumumuzdaki memur personel bilgilerinin Hizmet Takip Programında güncel tutulması ile ilgili işlemlerin mevzuat hükümlerine uygun bir şekilde yürütülmesini sağlamak,
  2. Personel hukukuna ilişkin yeniliklerin ve mevzuat değişikliklerinin takip edilerek uygulanmasının sağlanması, İnsan kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü görev alanına giren yönetmelikleri hazırlamak,
  3. Toplu iş sözleşmesi dönemlerinde yasal işlemlerin hazırlanması ve takibini ait iş ve işlemleri yapmak,
  4. Norm kadro ilke ve standartlarının uygulamasını yapmak,
  5. Özel İdare personeli ile ilgili bilgilerin veri tabanı haline getirilmesini sağlanmak,
  6. Personelin Mal bildirimleri ile ilgili iş ve işlemlerini takip etmek,
  7. Geçici işçi iş ve işlemleri ile ilgili olarak vize işlemlerini yürütmek,
  8. Aylık memur maaşları işçi ücretlerinin yapılması, keseneklerin, primlerin ve kesintilerinin ilgili mercilere (Emekli Sandığı, SSK,  İcra Müdürlükleri, Vergi Dairesi v.s gibi)  gönderilmesine ilişkin mutemetlik işlemlerini yapmak,
  9. İlimiz Merkez ilçe köy ve mahalle muhtarlarının maaş ödemelerini yapmak Bağkur primi ve diğer yasal kesintilerini takip etmek ilgili mercilere göndermek,
  10. Personelin (işçi-memur) sürekli ve geçici görev yollukları ödenmesine ait iş ve  işlemleri yapmak,
  11. Sözleşmeli Personel alımı, ücretlerinin ödenmesi ve yasal kesintilerinin takip edilmesi işlemlerini yürütmek
  12. Özel İdare birimlerinde ilgili mevzuat gereği öğrenci staj ve 3308 sayılı Kanuna göre mesleki eğitim çalışmaları ile ilgili işlemleri yürütmek,
  13. Personelin eğitimi amacıyla eğitim, seminer düzenlenmesi, düzenlenen eğitim ve seminerle ilgili personelin katılımı amacıyla gereken işlemleri yapmak,
  14. İdaremizin İş Sağlığı ve Güvenliği konusunda görevlendirme ve hizmet alımına ait ödemelerini gerçekleştirmek,
  15. Toplum Yararına Program kapsamında İŞKUR’ dan personel alımı ücret ödemeleri  ve yasal kesintilerinin takibini yapmak,
  16. İdaremizin bina ve mal bakıcılığı görevlerini yürütmek,
  17. Birimin faaliyet alanı ile ilgili yıllık programları, stratejik plan doğrultusunda hazırlamak,
  18. Birimin faaliyet alanına giren programların yılı içerisinde tamamlanabilmesi için gerekli çalışmalar ve denetimini yapmak,
  19. Mevzuatın ve amirlerin verdiği benzer nitelikteki diğer görevlerin yerine getirmek,

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Niğde Valiliği
  • Ömer Halisdemir Üniversitesi
  • KOP (Konya Ovası Projesi)
  • e-içişleri
  • Resmi Gazete
İlhanlı Mahallesi Sabancı Bulvarı Adana Yolu Üzeri 2. Km No:1 51100 Merkez/NİĞDE
0388 2323360-61-62